UA
Замовити дзвінок
Програма «Мобільний сервіс» це виїздний сервіс,
який допоможе вирішити питання з авто та зекономити Ваш час

Тойота Центр Київ «Автосаміт» офіційний дилерський центр Toyota в Україні - маючи успішний, 30 річний досвід роботи з обслуговування та ремонту автомобілів марки Toyota, прислуховуючись до потреб наших клієнтів, запровадили нову, зручну програму «Мобільний сервіс».

Метою програми «Мобільний сервіс» є досягнення головного елемента філософії Toyota: «Клієнт перш за все»

Програма «Мобільний сервіс» передбачає собою виїзд сервісної команди на спеціально облаштованому автомобілі Toyota Proace з інструментами, запасними частинами, діагностичним обладнанням, для виконання сервісних робіт / надання послуг за межами підприємства Тойота Центр Київ «Автосаміт» в час та місці, погодженому з клієнтом. Оскільки найвищим пріоритетом Toyota є забезпечення клієнтам можливості безпечної та комфортної експлуатації автомобіля, підтримуючи його в оптимальному технічному стані, що стало б запорукою задоволення та беззаперечної довіри до продукту та бренду Toyota.

Розуміючи Ваші потреби, ми надамо найбільш зручні та комплексі рішення, які будуть максимально відповідати всім завданням: провести діагностичні або ремонтні роботи, провести технічнне обслуговування автомобіля відповідно до регламенту робіт, тощо, надамо максимальні поради та забезпечимо протягом всього періоду співпраці необхідну інформаційну та сервісу підтримку. 



ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ "МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"

ЯКІСТЬ ЗРУЧНІСТЬ
НАДІЙНІСТЬ ШВИДКІСТЬ
ОФІЦІНИЙ СЕРВІС РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ 
ДОСВІДЧЕНІ СЕРВІСНІ МАЙСТРИ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНА/ЯКІСТЬ




УМОВИ ПРОГРАМИ "МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"

СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ "МОБІЛЬНОГО СЕРВІСУ" МОЖУТЬ: ФІЗИЧНІ ТА ЮРИДИЧНІ ОСОБИ

МЕЖІ НАДАННЯ ПОСЛУГ: КИЇВ ТА ЗА МЕЖАМИ МІСТА, ОКРІМ РЕГІОНІВ ДЕ ВЕДУТЬСЯ АКТИВНІ БОЙОВІ ДІЇ

ВИКОНАННЯ РОБІТ З ДІАГНОСТИКИ, СЕРВІСНИХ РОБІТ ТА РЕМОНТУ НАДАЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ TOYOTA

УМОВИ ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОВИННО БУТИ БЕЗПЕЧНИМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ І НАДАВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОНУВАТИ СЕРВІСНІ РОБОТИ ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЯКІСНО 




ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗА ПРОГРАМОЮ "МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"

1 ЕТАП

4 ЕТАП

Клієнт телефонує на гарячу лінію Тойота Центр Київ "Автосаміт" та залишає заявку на виклик сервісної бригади за програмою "Мобільний сервіс"

Після погодження робіт клієнт отримує рахунок на оплату

2 ЕТАП

5 ЕТАП

Оператор колл-центру передає максимально детальну інформацію по запиту від клієнта на відповідальну особу закріплену за програмою "Мобільний сервіс", який проводить обробку запиту відповідного до його деталей. Оцінює наявність необхідних запасних частин, можливості виконання робіт в місці де знаходиться автомобіль, тощо

Після зарахування коштів для фізичних осіб – відкривається наряд-замовлення та акт виконаних робіт. Для юридичних осіб оплата може відбуватись в термін відповідно до умов Договору

 

3 ЕТАП

6 ЕТАП

Відповідальна особа за програмою "Мобільний сервіс" після всіх оціночних робіт, зв'язується з клієнтом для погодження об’єму сервісних послуг, калькуляції робіт, необхідних запчастин

Після отримання коштів та оформлення документів, до клієнта виїжджає сервісна команда для виконання робіт відповідно до наряд-замовлення

Перелік послуг, що надаються в рамках програми "Мобільний сервіс"

1. Технічне обслуговування автомобіля:

  • Заміна оливи двигуна
  • Заміна оливи в автоматичній коробці передач
  • Заміна рідини гідропідсилювача керма
  • Заміна рідини гальмівної системи
  • Заміна рідини у системі охолодження
  • Заміна фільтрів: салону, оливи, повітряний, паливного (за виключенням дизельних автомобілів Land Cruiser та Proace)
  • Заміна свічок запалення
  • Діагностичні та перевірочні роботи згідно сервісного регламенту робіт

2. Діагностичне обслуговування та ремонт підвіски:

  • Огляд ходової
  • Заміна гальмівних колодок та дисків
  • Заміна втулок та стійок стабілізатора
  • Заміна шарових опор, ступиць коліс, важелів передньої підвіски
  • Перестановка коліс в зборі

3. Діагностичні та ремонтні роботи:

  • Комп’ютерна діагностика автомобіля
  • Заміна ламп освітлення
  • Діагностика та заміна акумуляторних батарей
  • Заміна помпи охолодження
  • Бактерицидне чищення кондиціонерів



Умови виконання замовлення

  1. Послуга "Мобільного сервісу" передбачає собою виконання робіт/надання послуг з транспортним засобом Замовника (далі-ДТЗ) за межами підприємства Виконавця, в час та в місці, погодженому із Замовником.
  2. Перелік робіт, які можливо виконати при наданні послуги "Мобільного сервісу" визначається Виконавцем при зверненні Замовника.
  3. З метою надання послуг "Мобільного сервісу" на ДТЗ Замовника Виконавець оформлює договір - Наряд-замовлення з переліком узгоджених робіт, що планується виконати та запчастинами і матеріалами, що планується використати, термінами та місцем виконання робіт/надання послуг.
  4. У разі виникнення необхідності виконати додаткові роботи чи використати додаткові запчастини чи матеріали, не передбачені Наряд-Замовленням чи внесення інших змін до Наряд-Замовлення, виконання робіт тимчасово припиняється до узгодження їх із Замовником. Якщо Замовник не погодив зміну Наряд-замовлення то Виконавець вправі в односторонньому порядку припинити або завершити роботи передбачені Наряд-Замовленням, а Замовник зобов’язаний оплатити послугу "Мобільного сервісу" та фактично виконані роботи та використані матеріали і запчастини.
  5. Замовник зобов'язаний прийняти роботи після виконання робіт та підписати Акт виконаних робіт.
  6. Оплата виконаних робіт/наданих послуг здійснюється Замовником на умовах 100% попередньої оплати, якщо Виконавець не погодить іншого, на підставі отриманого рахунку-фактури від Виконавця. Разом з вартістю робіт та використаних матеріалів Замовник повинен сплатити Виконавцю послугу "Мобільного сервісу".
  7. Гарантійні зобов’язання стосовно виконаних робіт/наданих послуг Виконавець несе у відповідності до діючого законодавства, які встановлюються на умовах, визначених розділом VIII "Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014р. за № 615 (надалі - Правила) (редакції, чинній на момент виконання робіт), та наведені у Додатку 4 зазначених Правил. Гарантійні зобов’язання виконавця зазначаються в Акті виконаних робіт.
  8. Замовник зобов’язується дотримуватися правил поведінки при виконанні Виконавцем замовлення "Мобільного сервісу", а саме: не заходити в зону виконання робіт (до 2 метрів навколо автомобіля), не відвертати увагу працюючих робітників в тому числі розмовами.
  9. Умови при яких надається послуга "Мобільного сервісу":
    • Зарахування на рахунок Виконавця попередньої оплати, згідно Рахунку-фактури отриманої Замовником від Виконавця.
    • Підписання Замовником Наряду-Замовлення, в якому визначено об`єм та вартість робіт/послуг і перелік запасних частин (матеріалів), строки виконання робіт.
    • Температура навколишнього середовища в місця виконання робіт/надання послуг від +10 до +25 С°, відсутність опадів.
    • Поверхня на який розташований ДТЗ в місці виконання робіт/надання послуг є рівною та жорсткою.
    • До ДТЗ є вільний доступ з усіх сторін, навколо ДТЗ відсутні будь-які предмети на відстані до 2 м.
    • ДТЗ знаходиться в чистому стані.
    • Наявність Свідоцтва про реєстрацію ДТЗ, та документів, які підтверджують право власності/право розпорядження автомобілем (згідно чинного законодавства України), а також документів, які підтверджують особу Замовника.
  10. У разі недотримання умов при яких можливе надання послуги "Мобільного сервісу", або недотримання правил поведінки Замовником, зазначених в даних Умовах, а також у випадку коли технічний стан ДТЗ унеможливлює виконання робіт із ДТЗ Замовника, Виконавець не розпочинає або призупиняє виконання робіт, про що зазначається в Наряд-Замовленні. В такому разі Замовник повен оплатити послугу "Мобільного сервісу", а також фактично виконані роботи.
  11. У разі відмови Замовника від виконання робіт/послуг із ДТЗ Замовника після здійснення попередньої оплати та прибуття спеціалістів Виконавцем на місце виконання робіт/надання послуг, Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцю за послугу мобільного сервісу. (прибуття спеціалістів Виконавця на місце надання послуг/виконання робіт).
  12. Проведенням попередньої оплати за послуги/роботи "Мобільного сервісу" згідно рахунку отриманого від Виконавця, Замовник підтверджує, що ознайомлений та погоджується з даними умовами виконання замовлення.



Подробиці у консультантів сервісу

(044) 537 54 53

або заповніть форму нижче та наш менеджер з вами зв'яжеться

Отримати консультацію

Ми будемо раді проконсультувати вас

Вкажіть ваше Ім’я та номер телефону