Тойота Центр Київ «Автосаміт» офіційний дилерський центр Toyota в Україні - маючи успішний, 30 річний досвід роботи з обслуговування та ремонту автомобілів марки Toyota, прислуховуючись до потреб наших клієнтів, запровадили нову, зручну програму «Мобільний сервіс».
Програма «Мобільний сервіс» передбачає собою виїзд сервісної команди на спеціально облаштованому автомобілі Toyota Proace з інструментами, запасними частинами, діагностичним обладнанням, для виконання сервісних робіт / надання послуг за межами підприємства Тойота Центр Київ «Автосаміт» в час та місці, погодженому з клієнтом. Оскільки найвищим пріоритетом Toyota є забезпечення клієнтам можливості безпечної та комфортної експлуатації автомобіля, підтримуючи його в оптимальному технічному стані, що стало б запорукою задоволення та беззаперечної довіри до продукту та бренду Toyota.
Розуміючи Ваші потреби, ми надамо найбільш зручні та комплексі рішення, які будуть максимально відповідати всім завданням: провести діагностичні або ремонтні роботи, провести технічнне обслуговування автомобіля відповідно до регламенту робіт, тощо, надамо максимальні поради та забезпечимо протягом всього періоду співпраці необхідну інформаційну та сервісу підтримку.
ЯКІСТЬ | ЗРУЧНІСТЬ |
НАДІЙНІСТЬ | ШВИДКІСТЬ |
ОФІЦІНИЙ СЕРВІС | РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ |
ДОСВІДЧЕНІ СЕРВІСНІ МАЙСТРИ | СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНА/ЯКІСТЬ |
СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ "МОБІЛЬНОГО СЕРВІСУ" МОЖУТЬ: ФІЗИЧНІ ТА ЮРИДИЧНІ ОСОБИ |
МЕЖІ НАДАННЯ ПОСЛУГ: КИЇВ ТА ЗА МЕЖАМИ МІСТА, ОКРІМ РЕГІОНІВ ДЕ ВЕДУТЬСЯ АКТИВНІ БОЙОВІ ДІЇ |
ВИКОНАННЯ РОБІТ З ДІАГНОСТИКИ, СЕРВІСНИХ РОБІТ ТА РЕМОНТУ НАДАЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ TOYOTA |
УМОВИ ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОВИННО БУТИ БЕЗПЕЧНИМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ І НАДАВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОНУВАТИ СЕРВІСНІ РОБОТИ ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЯКІСНО |
1 ЕТАП |
4 ЕТАП |
|
Клієнт телефонує на гарячу лінію Тойота Центр Київ "Автосаміт" та залишає заявку на виклик сервісної бригади за програмою "Мобільний сервіс" |
|
Після погодження робіт клієнт отримує рахунок на оплату |
2 ЕТАП |
5 ЕТАП |
|
Оператор колл-центру передає максимально детальну інформацію по запиту від клієнта на відповідальну особу закріплену за програмою "Мобільний сервіс", який проводить обробку запиту відповідного до його деталей. Оцінює наявність необхідних запасних частин, можливості виконання робіт в місці де знаходиться автомобіль, тощо |
|
Після зарахування коштів для фізичних осіб – відкривається наряд-замовлення та акт виконаних робіт. Для юридичних осіб оплата може відбуватись в термін відповідно до умов Договору
|
3 ЕТАП |
6 ЕТАП |
|
Відповідальна особа за програмою "Мобільний сервіс" після всіх оціночних робіт, зв'язується з клієнтом для погодження об’єму сервісних послуг, калькуляції робіт, необхідних запчастин |
|
Після отримання коштів та оформлення документів, до клієнта виїжджає сервісна команда для виконання робіт відповідно до наряд-замовлення |
1. Технічне обслуговування автомобіля:
|
2. Діагностичне обслуговування та ремонт підвіски:
|
3. Діагностичні та ремонтні роботи:
|