UA
RU
Замовити дзвінок

Безкоштовна допомога під час подорожі

Купуючи офіційний автомобіль Toyota, Ви автоматично отримує професійну підтримку та допомогу в дорозі не тільки у технічних питаннях, але й у нестандартних ситуаціях. Послуга Toyota Assistance діє протягом трьох років з дня першої реєстрації автомобіля без обмеження пробігу.

Звертаємо вашу увагу на те, що програма "Toyota Assistancе" унікальна у своєму класі і що в межах цієї програми надається безпрецедентно повний спектр послуг із підтримки автомобіля в дорозі.

Програма допомоги в дорозі "Toyota Assistance" впроваджена в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» 2005 року та передбачає цілодобову інформаційну підтримку та професійну допомогу в дорозі. "Toyota Assistance" унікальна тому, що включає в себе чимало безкоштовних для клієнтів послуг та діє в 35 країнах Європи:

Toyota Assistance

Загальна політика

Обслуговування за програмою «Toyota Assistance» здійснюється протягом 36 місяців з дня продажу автомобіля (початку дії гарантії).

Автомобілі, які обслуговуються

Всі нові автомобілі «Toyota», які були офіційно продані компанією, за винятком:

  • автомобілів Dynatа Coaster або їх модифікацій;

  • автомобілів, які були переобладнані без дозволу виробника (машини швидкої допомоги, катафалки і т.п.);

  • обслуговування таксі та шкільних автомобілів обмежується швидкою допомогою і буксируванням.

 

Зміна власника

 

Можливість користуватися послугами «Toyota Assistance» автоматично надається кожному наступному власнику автомобіля, і так до закінчення терміну дії.

Для того, щоб переконатися, що новий власник має доступ до цих послуг, ми рекомендуємо невідкладно надати «Toyota Assistance» всі дані щодо його нової власності.

Для цього пишіть на адресу:

ПІІ «Тойота-Україна»

проспект С.Бандери, будинок 24-Б

м. Київ

04655

 

Відшкодування витрат

 

У разі виникнення витрат через проблеми з автомобілем, які унеможливлюють його використання, і на які власник автомобіля отримав згоду з боку програми Toyota Assistance, слід вислати рахунок-фактуру, що відображає понесені витрати.

 

Обслуговування за програмою Toyota Assistance не може бути здійснено в разі:

 

  • участі в будь-яких заходах, пов'язаних з автомобільними перегонами і подібними випробуваннями;

  • навмисного порушення законів, які діють в місцевості, по якій подорожує власник автомобіля;

  • подій, викликаних війною, революцією, масовими заворушеннями, страйками, терористичними актами, радіоактивним забрудненням будь-якого походження, землетрусами, атмосферними явищами або будь-якими іншими форс-мажорними обставинами;

  • організації власником автомобіля або будь-який інший стороною надання послуг, зазначених в цих загальних умовах, без попереднього отримання згоди з боку Toyota Assistance.

 

А також:

 

  • не передбачено надання допомоги в разі пошкодження вантажу або втрати прибутку в зв'язку з проблемами з автомобілем, які унеможливлюють його використання;

  • послуги надаються за умови, якщо це можливо в даній місцевості, особливо це стосується проживання в готелі та прокату автомобіля;

  • Toyota Assistance не несе відповідальності за шкоду, яка може бути викликаний використанням наданих послуг або рекомендацій.

 

Відшкодування витрат по рахунках-фактурах

У разі виникнення витрат через проблеми з автомобілем, які унеможливлюють його використання, і на які Ви отримали згоду «Toyota Assistance», ми просимо вас надіслати рахунок-фактуру за адресою:

 

Гарант Асистанс

проспект Перемоги, 57, офіс 513

Київ, 03113

Україна

Корпоративне обслуговування
Поряд з домом

Надання допомоги на незначній відстані від будинку

Швидка допомога

У разі, якщо через поломку, що дуже малоймовірно, Ваш автомобіль не зможе самостійно рухатися, «Toyota Assistance» за свій рахунок:

  • забезпечить швидке прибуття на місце представників компанії, яка займається буксируванням, настільки швидко, наскільки це можливо;

  • вимагатиме від цієї компанії здійснити нескладний ремонт на місці події.

  • буксирування

 

Надання допомоги на незначній відстані від дому забезпечить доставку автомобіля до найближчого дилера компанії «Toyota». Якщо знадобиться надати безпечну стоянку для автомобіля протягом ночі до початку ремонтних робіт, «Toyota Assistance» сплатить стоянку, проте ця сума не може перевищувати 74,00 євро.

 

Служба допомоги також здійснить транспортування будь-якого причепа (зі стандартним 50 мм буксирним пристроєм), приєднаного до несправного автомобіля, до того ж самого дилера компанії «Toyota».

50+ км. від дому

У разі, якщо поломка сталася за 50 км від місця проживання основного користувача автомобіля:

Повернення відремонтованого автомобіля

Якщо відремонтований автомобіль потрібно буде повернути від дилера компанії «Toyota», який знаходиться на відстані більш ніж 50 км від місця проживання користувача, тоді, на вимогу користувача, «Toyota Assistance» оформить і оплатить проїзд однієї людини залізницею в один бік до місця ремонту автомобіля .

Якщо подорож залізницею перевищуватиме 6 годин, як альтернатива може бути наданий авіаквиток бізнес-класу.

У разі, якщо поломка сталася за 50 км від місця проживання основного користувача автомобіля, і дилер компанії «Toyota» не зміг відремонтувати автомобіль в той же день, тоді водій і пасажири можуть скористатися такими послугами:

Готель

Якщо користувач автомобіля бажає зупинитися неподалік від свого автомобіля, поки його відремонтують, тоді «Toyota Assistance» замовить і оплатить проживання в готелі водія і його пасажирів, але не більше чотирьох ночей.

Вартість цього проживання не повинна перевищувати 112,00 євро на одну людину за ніч. Ця послуга надається в разі, якщо це можливо в даній місцевості.

Харчування, а також інші витрати, пов'язані з проживанням в готелі, оплачуються користувачем і пасажирами самостійно.

За кордоном

  • Довгострокові ділові зв'язки з клієнтами;
  • Наявність одного контактної особи - професійного представника, готового допомогти в вирішенні питань або надання необхідної інформації постійно, а не тільки в момент продажу автомобілів;
  • Розуміння індивідуальних потреб клієнта. Пропозиція повного спектру послуг в рамках пакету, розробленого за індивідуальним потребам клієнта.
  • Спеціальні цінові пропозиції, які враховують обсяги і регулярність замовлень;
  • Спеціальні цінові пропозиції на сервісне обслуговування та запчастини;
  • Комплектації, які максимально відповідають потребам наших партнерів;
  • Установка додаткового обладнання на автомобілі, відповідно до індивідуальних потреб клієнта, зі збереженням гарантійних зобов'язань;
  • Спеціальні пропозиції за програмою Trade-in - заміні вашого парку б / у автомобілів на нові автомобілі Toyota;
  • Зворотний викуп автомобіля, купленого у нас - Buy-Back, c урахуванням терміну експлуатації і пробігу, по найпривабливішою для Вас ціною;
  • Своєчасне інформування клієнта про всі нові розробки і розширення модельного ряду Toyota;
  • Можливість тест-драйву автомобіля, який Вас зацікавив;
  • Фінансовий сервіс:
  • Можливість придбання автомобіля Toyota в кредит;
  • Можливість оформлення автомобіля Toyota в лізинг;
  • Страхування автомобіля;
  • Пріоритет при замовленні Ваших автомобілів;
  • Спеціальні умови при технічному обслуговуванні;
  • Спеціальні умови при придбанні автомобілів Toyota співробітниками Вашої компанії для особистого користування;

Toyota Assistance Plus

Власники автомобілів Toyota, які офіційно були продані ПІІ "Тойота-Україна" і його офіційним дилером Тойота Центр Київ «Автосаміт» на Харківському шосе, 179, і для яких закінчився термін дії програми Toyota Assistance (3 роки, незалежно від пробігу), тепер мають можливість стати учасниками програми Toyota Assistance Plus.

 

Ця програма передбачає два види пакетів послуг, що можна придбати: «Україна» та «Україна+Європа».

Купуючи пакет послуг програми "Toyota Assistance Plus", ви отримуєте наступну підтримку:
  • інформаційна підтримка;

  • евакуація транспортного засобу;

  • технічна допомога у дорозі;

  • бронювання та оплата номера в готелі;

  • бронювання та оплата квитків;

  • автомобіль на заміну;

  • виклик таксі.

Служба допомоги "Toyota Assistance Plus" працює цілодобово, без вихідних та дарує вам спокій і впевненість під час поїздок на вашому автомобілі.

З питань придбання пакета послуг Toyota Assistance Plus терміном на 1 рік звертайтеся в Тойота Центр Київ «Автосаміт» на Харківському шосе, 179 по телефону: (044) 537-54-54.

Задайте питання через E-mail
Укажите ваше имя и сообщение для консультанта Toyota