Сервісна станція Тойота Центр Київ «Автосаміт» є однією з найбільших станцією з обслуговування автомобілів Toyota на території України. Загальний обсяг виробничих площ становить:
Оснащеність станції дозволяє виробляти весь комплекс послуг з технічного обслуговування автомобілів - починаючи від миття і чищення салону, закінчуючи особливо складними ремонтами.
Обслуговування автомобілів здійснюється згідно попереднього запису в зручний для клієнтів час.
Залишити автомобіль для обслуговування Ви можете в будь-який час доби, скориставшись програмою «Рання пташка».
ЗАПИСАТИСЯ НА СЕРВІСДля зручності відвідувачів в сервісному центрі обладнано кафе і кімната відпочинку клієнтів з можливістю перегляду телевізійних і відеопрограм. Фахівці сервісної станції Тойота Центр Київ «Автосаміт» мають досвід роботи більше 15 років. Їх кваліфікація підтверджена дипломами про досягнення автомобільного майстерності різних профілів.
При необхідності або за бажанням клієнтів сервісний консультант може проводити власника автомобіля в ремонтну зону, дати технічну консультацію по експлуатації.
ЗАПИСАТИСЯ НА СЕРВІСШановні клієнти,
ознайомитись з повною версією Договору про основні умови користування підмінним автомобілем можете за посиланням:
Умови користування Автомобілем
ЗАПИСАТИСЯ НА СЕРВІСШановні клієнти,
ознайомитись з повною версією "Умов виконання замовлення" відповідно до "Положення по організації автосервісу на підприємстві ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД", можете за посиланням:
ЗАПИСАТИСЯ НА СЕРВІСПосібники користувача для всього модельного ряду Toyota. Обиріть ваше авто або скористайтеся пошуком за VIN-кодом. На цій сторінці Ви можете знайти посібники з правилами експлуатації автомобіля Toyota, а також вивчити електронну версію посібника з експлуатації.
ДетальнішеСпециально для владельцев автомобилей Toyota сотрудники сервиса Тойота Центр Киев «Автосамит» подготовили сезонные рекомендации по эксплуатации и уходу за автомобилем.
Багато автомобілістів переконані, що лакофарбове покриття кузова не вимагає ніякого догляду крім миття. А той, хто для краси натирає машину поліролью, просто має надлишок часу. Зайнятим людям такі вправи ні до чого. В цілому ця теза досить наївна. Застосування полірування переслідує не стільки видові, скільки практичні цілі.
Шар емалі далекий від абсолютної герметичності, в ньому багато мікроскопічних тріщин, під якими згодом утворюються осередки корозії.
Зазвичай на дво - трирічній машині вже можна виявити рудуваті патьоки, спучування фарби, каверни. Процес цей прогресує, і закінчується, як відомо, дорогою загальною покраскою (або зниженням ціни автомобіля при продажу). Мораль проста - дефекти лакофарбового покриття треба «пломбувати» поліруванням.
Якщо орієнтуватися на власні сили і косметичні поліролі, завдання вийде дуже трудоємким. Воскова основа поліролей дуже недовговічна, обробку треба повторювати часто і регулярно, а не від випадку до випадку. Ніяких турбот не буде, якщо скористатися професійною обробкою довготривалого характеру. Для цієї мети використовується спеціально розроблений синтетичний препарат «Waxoyl 100+». Він проникає в мікропошкодження емалі і полімеризується там, а що утворилася зовнішня плівка надає стійкий блиск всьому покриттю. Засіб для захисту лакофарбового покриття «Waxoyl 100+» при нанесенні утворює стійку плівку, яка здатна витримувати численні миття в напівзруйновану при різких перепадах температури. Якщо автомобіль не новий, емалевий шар на кузові заветріться і потьмянів, обробка стає більш складною, але не менш ефективною. В цьому випадку фарбу спочатку шліфують з використанням тонкої абразивної пасти або за допомогою системи Magic Clay System а після цього обробляють препаратом «Waxoyl 100+». Оновленим лакофарбового покриття повертається початковий блиск, а головне - воно стає стійким до агресивної дії вологи. Засоби по догляду за лакофарбовим покриттям кузова можна придбати в магазині аксесуарів Тойота Центр Київ «Автосаміт».
Причини прискореного зносу щіток:
включення склоочисників при сухому і брудному склі;
неправильне регулювання омивача;
тривале перебування щітки в одному положенні;
включення склоочисника в випадках примерзання щіток;
очищення зледенілого скла;
попадання палива і масла на гуму щіток.
Корисні рекомендації
Якщо Ви знімаєте щітки на час стоянки, надіньте на важелі відрізки підходящої по діаметру пластикової або гумової трубки. Вони вбережуть скло від подряпин при випадковому включенні склоочисника.
Регулярно очищайте вітрове скло і резіноленти щіток від бруду і жирових відкладень.
Періодично (раз на тиждень) на кілька хвилин включайте склоочисник для самоочищення колектора електродвигуна (при цьому щітки повинні бути підняті).
Залишаючи машину на тривалий час в гаражі, поставте важелі на підставки, функцію яких можуть виконувати сірникові коробки, пробки від пляшок і т. д.
Висота підйому повинна забезпечувати 5 - 20-міліметровий зазор між лезом і склом. Таким чином, буде виключена деформація леза через старіння під дією різних температур.
Якщо автомобіль довго стоїть на вулиці, щітки краще взагалі знімати, щоб вимкнути прискорене старіння під дією навколишнього середовища - сонця, вологості, температури.
Виробіть звичку вручну звільняти щітку від льоду, а якщо вона примерзла, включайте склоочисник тільки після того, як лід на склі розтане.
Деякі щітки вимагають попередньої «обкатки».
Якість очищення скла поліпшується через деякий час роботи.
Що потрібно робити під час заносу автомобіля
Гальмувати тільки на прямих відрізках шляху
У повороті підтримувати рівномірну швидкість руху
Ніколи не гальмуйте в заметі
Керування автомобілем в заметі:
1. Автомобіль слід за нормальною траєкторії.
2. Задню частину машини заносить вліво.
Авто намагається розвернутися поперек дороги навколо передньої осі. Дії водія повинні бути швидкими і чіткими. Перше, що необхідно зробити, - швидко повернути рульове колесо вліво. Педаль газу слід відпустити. Ні в якому разі не гальмуйте! Чим швидше ви відреагуєте на що почався занос, тим більше у вас шансів стабілізувати автомобіль в потрібному напрямку. Запізніла реакція, як правило, призводить до критичного заносу, коли поворот рульового колеса до упору вже не рятує ситуацію.
3. Відразу ж, як тільки автомобіль почав виходити із замету, необхідно швидко повернути рульове колесо в положення для руху прямо. Якщо запізнитися з поверненням керма, машину буде заносити вже в іншу сторону. Таке явище називають «динамічний хлист». Небезпечний він тим, що занесення в іншу сторону відбувається несподівано. При розгойдуванні задньої осі автомобіля в поперечному напрямку амплітуда кожного наступного занесення зростає до критичної позначки. Після цього вже починається некероване обертання машини. В принципі, впоратися з «динамічним хлистом» можна, але для цього потрібні певні навички.
4. Впоравшись з занесенням, автомобіль повертається до первісної траєкторії руху
З появою бітумних «візерунків» на кузові автомобіля, особливо в жарку погоду, наші автовласники стикаються досить часто, оскільки при ремонті асфальтового покриття будівельники в надлишку ллють на дорогу бітум або кладуть дуже тонкий шар щебеню.
Позбутися від слідів бітуму можна різними способами.
Ми вирішили випробувати їх, щоб на власному досвіді переконатися в ефективності того чи іншого препарату і дізнатися особливості їх застосування.
В ході міні-тесту з'ясувалося, що в залежності від «сили» миючих властивостей засоби для видалення бітуму умовно можна розділити на дві групи - для оперативного видалення свіжих забруднень і універсальні, тобто і для свіжих, і для старих плям.
По свіжих слідах
На українському ринку автохімії представлені в основному препарати для ефективного видалення свіжих бітумних плям. Нічого дивного в цьому немає. Щоб рідка фракція бітуму не проникла в шар лаку і фарби і назавжди не залишила там свій жовтий слід, видаляти ці забруднення необхідно до їх повного висихання. Ця особливість дозволила виготовляти багато препаратів даної групи з малим вмістом розчинників (спиртів) і додаванням поверхнево-активних речовин (ПАР).
Склад препаратів з ПАР підбирається таким чином, щоб отримати хороші миючі властивості і знизити при цьому летючість, токсичність, а також виключити негативний вплив на шар лаку і фарби.
Використання розчинників в чистому вигляді обмежено великими втратами від випаровування при їх розпилюванні з аерозолів - найбільш зручний спосіб нанесення на поверхню. При бажанні зберегти лакофарбове покриття в його первозданному вигляді влітку ці препарати необхідно постійно тримати в багажнику автомобіля, а не в гаражі або будинку. При собі необхідно також мати м'яку щітку, шампунь і пляшку з водою для попередньої і подальшої мийки кузова. Свіжий бітум можна видалити не тільки препаратами автохімії, але і загальнодоступним і добре знайомим автолюбителям засобом - маргарином. На відміну від аерозолів, які рекомендується розпорошувати на ненагрітий кузов, маргарин краще наносити на теплу, але не гарячу поверхню - так він швидше плавиться і при розтиранні добре перемішується з в'язким бітумом. Звичайно, чистити маргарином не так зручно, як засобами в аерозольних балончиках, тим більше що в машині влітку його довго не повозити - потече. Цей своєрідний антібітум можна використовувати лише в крайніх випадках.
Застарілі плями
А що робити автовласникам, які упустили шанс відмити бітум ще до його висихання? Нам вдалося знайти два спеціалізованих препарату, які ефективно видаляють старі «товсті» бітумні плями: шведської торгової марки Dinitrol - Cleaner with fresh citrus scent № 7230 і німецької Henkel Teroson - Teer Entferner.
Особливість їх використання полягає в тому, що наносити препарати слід на охолоджену поверхню. До того ж потрібно витримка протягом деякого часу для розчинення бітуму, а при товстому його шарі операцію необхідно буде кілька разів повторити. Щоб зробити процес видалення бітуму більш приємним, в свій препарат на основі ізопропілового спирту шведи додали лимонний ароматизатор. Втім, він не нейтралізує випаровування небезпечного для здоров'я людини спирту.
Решта препарати розчиняють старий бітум менш ефективно. Їх можна використовувати для видалення бітумних візерунків з тонких ниток або точок.
Старі бітумні плями видаляють і звичайним розчинником, сольвентом і гасом. При цьому поверхня необхідно рясно змочувати і розтирати м'якою ганчіркою. Працювати з цими доступнішими «препаратами», звичайно, не так зручно, як зі спеціалізованими в аерозолях, оскільки необхідно мати ще й гумові рукавички, бажано респіратор.
Ці не традиційні для автомобіля приналежності дозволять уникнути подальших проблем з мийкою, станом шкіри рук і головним болем від парів випаровуються розчинників. При використанні цих «препаратів» очищену поверхню бажано ще до повного висихання вимити з шампунем - тільки так вдасться уникнути появи розлучень і жирних плям. Застосування даних засобів іноді може стати причиною того, що поверхня стає матовою і втрачає блиск, тому для нових автомобілів їх краще не використовувати. Варто зауважити, що всі перераховані засоби хоча і розчиняють застиглий бітум, проте не здатні видалити жовті сліди, які залишаються на лакофарбовому покритті. Від них можна позбутися тільки шляхом дорогого перефарбовування, на що рідко хто йде.
А жовті сліди від бітуму на кузові - серйозний привід для зниження вартості автомобіля при його продажу.
Нюанси технології
Навіть після коротких поїздок на поверхні кузова осідає пил. Якщо шкіра, бітумних плям вона стає абразивом і сприяє утворенню матових плям.
Щоб уникнути цього, перед видаленням бітуму автомобіль або окремі його ділянки, забруднені бітумом, необхідно якісно вимити.
Після видалення бітумних плям та мийки кузова з шампунем на лакофарбове покриття бажано нанести поліроль.
Ця косметична операція дозволить повернути поверхні блиск.
Для здоров'я людини дуже важливо дотримуватися техніки безпеки, про яку сказано в інструкціях по застосуванню спецпрепаратів.
Найбільш поширені вимоги - виключити вдихання парів кошти, уникати тривалого контакту зі шкірою. Конкретні рекомендації по техніці безпеки і особливостям застосування вказуються на етикетці, тому краще купувати препарати з російськомовної інструкцією.
Тихіше їдеш - чистіше будеш
Видалення бітуму з кузова - операція не з приємних. Наші поради допоможуть уникнути забруднення автомобіля або знизити його до мінімуму.
В'їжджаючи на дорогу з розплаву від спеки бітумом, слід перейти на режим «Безпечної» їзди:
невелика швидкість (30-50 км / ч), особливо якщо на дорозі інтенсивний рух;
мінімальна кількість маневрів - при вивороті коліс в'язкий бітум з них буде розбризкується прямо на кузов;
рух поза битій колії, на якій бітум «пливе» сильніше;
велика дистанція до автомобіля, що їде попереду вантажівки, з-під коліс якого летить бітум, особливо при відсутності бризковиків.